Gdy staje przed nami konieczność lub potrzeba skorzystania z takiego rozwiązania, jakim jest wynajem hal namiotowych, warto zwrócić uwagę na kilka istotnych elementów. Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, różniących się przede wszystkim jakością oraz ceną, lecz finalnie wielokrotnie różnice te wynikają z parametrów technicznych, które mają ogromny wpływ nie tylko na efekt końcowy realizacji, ale przede wszystkim na bezpieczeństwo.
W jednym z wydań zeszłorocznego THINK MICE mieliśmy przyjemność podzielić się z czytelnikami naszym doświadczeniem z zakresu budowania hal namiotowych m.in. na event. Został poruszony przede wszystkim temat, jak korzystnie wybrać namiot eventowy z szerokiej oferty dostępny rozwiązań na rynku, aby kierować się przede wszystkim bezpieczeństwem realizacji, jak również jakością i estetyką.
Mamy nadzieję, że poniższy tekst pomoże Wam w trafnych wyborach i, że finalnie spotkamy się na naszej eventowej drodze :) Zachęcamy do współpracy z naszą firmą. Najczęściej pracujemy na terenie województwa mazowieckiego głównie w Warszawie, Radomiu, Siedlcach, Grójcu, itp. oraz w województwach łódzkim, świętokrzyskim, lubelskim. Spotkasz nas także w Łodzi, Lublinie, Białymstoku, Płocku, Pułtusku, Kielcach i okolicach tych miast :)
BIURO
533 33 7258
DZIAŁ HANDLOWY
691 031 146
BIURO
ul. J. Dąbrowskiego 116/32
02-598 Warszawa
MAGAZYN
Aleksandrówka,
ul Kolejowa 23
05-311 Dębe Wielkie